MATCHRACE

FORUDSÆTNINGER

• Du er medlem af Hou Sejlklub
  • Du har basis kendskab til at sejle

PRIS

• Kontingent årligt i Hou Sejlklub:
    Voksne 700 kr.
    Juniorer (<20 år) 350 kr.
  • Aktivitetsbidrag 800 kr.

KONTAKTPERSONER

Hvis du har lyst til en prøvesejlads eller ønsker yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte formanden for matchraceudvalget:

Jesper Lykkeskov

matchrace@housejlklub.dk

Matchrace i Hou Sejlklub

Hver mandag kan du sejle matchrace

Matchrace er sejlsportens formel 1, hvor 2 helt ens både dyster mod hinanden. Hou Matchrace Center råder sammen med HMI og Egmonthøjskolen over 8 konkurrencedygtige J80 sejlbåde.

Matchrace er det naturlige næste skridt efter sejlerskolen og også for erfarne sejlere.

I videoen til højre vises matchrace sejlet af 2 hold inde i  havnebassinet. Bare rolig - det er rent show udført at nogle ret drevne hold. Mandags- matchrace foregår på åbent vand og i J80´ere.

MATCHRACE SEJLADS

Vi sejler Matchrace hver mandag kl. 18:00 fra 24. april til den sidste uge i september.

Hou Match Center

Hou Match Center, HMC, blev stiftet i 2010 som et samarbejde mellem Hou Maritime Efterskole (HMI), Egmont Højskolen og Hou Bådelaug og fusionerede i 2014 med Hou Bådelaug (nu Hou Sejlklub).

Aktiviteterne og samarbejdet med Egmont Højskolens Søsportscenter og Hou Maritime Idrætsefterskole, HMI, fortsætter uændret.

HMC logo

SIKKERHED

Vi følger de gældende sikkerhedsbestemmelser.

Hou Sejlklubs ledende instruktører er uddannet hos Dansk Sejlunion i at varetage instruktion af begyndere og letterede øvede på klubniveau.

J80ere3
J80ere