AKTUELT gl

NYHEDER

Nyt navn

Hou Bådelaug skiftede i 2020 navn til Hou Sejlklub.

Her ser du den nye klub-stander:

Medlemmer kan hente en

ny klub-stander på havne-kontoret.

Ny bydel på ral-lejet

Så lykkedes det Odder Kommune af få solgt ral-lejet og vi har udsigt til at få en helt ny bydel, Færgebyen

Nye FEVA-joller

Med et tilskud på 40.000 kr fra DGI og DIF´s forenings-

pulje er det lykkedes at indkøbe 2 FEVA-joller til klubben. Se omtale fra Odder Avis:

Sæson 2021

Imens mange ting fortsat er lukket ned, kan vi glæde os over de seneste udmeldinger fra regeringen med mulighed for at forsamles i grupper op til 25 personer til udendørs aktiviteter.

Det betyder, at ALLE klubbens aktiviteter starter som normalt, når vejret tillader det, bådene er kommet i vandet osv.

Skal du med til Norge?

Aktivitetsudvalget planlægger en flotillesejlads til Sørlandet ført an af erfarne tursejlere - en god mulighed, hvis man har udlængsel og ikke helt mod på selv at organisere sådan en tur.

Informationsaften om turen: 20. maj, kl. 19.00 i Klubhuset

Læs mere her ---->

Kalender for Hou Sejlklub

Klik på datoen i kalenderen for yderligere information og kopier begivenheden til din kalender.

KOMMENDE AKTIVITETER

Sæsonstart

Sejlerskole, kapsejlads, windsurfing, jollesejlads m.m. forventes at starte ultimo april - som altid afhængigt af vejr og vind.

082 Puff
122 Sirius